Zamieszczone przez ziutsane
Colt i Lancer z instalacją gazową
Zwiń
X
-
Colt i Lancer z instalacją gazową
"W związku z rosnącymi cenami oleju napędowego i benzyny, polski oddział Mitsubishi Motors wspólnie z firmą Czakram przygotował specjalną ofertę instalacji gazowych w modelach Colt i Lancer. To rewelacyjna wiadomość - koszt samochodu z taką instalacją wzrasta jedynie o 1900 zł i zamortyzuje się już po przejechaniu 10 000 km."
Źródło:
-
-
Zamieszczone przez parasiteNareszcie. Dużo lepsza oferta od Octavii. Fajny wygląd, dobre osiągi i fajne wyposażenie i w końcu tania jazda. Dla mnie Octavia już nie istnieje :P Na pewno wole teraz dać 60 tyś. na tego Lancera niż na TSI w O2.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZorrZamieszczone przez parasiteNareszcie. Dużo lepsza oferta od Octavii. Fajny wygląd, dobre osiągi i fajne wyposażenie i w końcu tania jazda. Dla mnie Octavia już nie istnieje :P Na pewno wole teraz dać 60 tyś. na tego Lancera niż na TSI w O2.
Dlaczego gorszy silnik?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez parasiteJa i tak jeszcze ani razu w życiu nie skorzystałem z regulacji kierownicy.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez parasitew końcu tania jazdaMoje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Pomijając to, że cywilny Lancer nie jest taki rewelacyjny jeśli chodzi o osiągi bez gazu to na LPG dopiero musi być frajda z jazdy :wink: Najbardziej rozwala mnie pięknie wyeksponowany tłumik w wersji hatchback. BTW - kierowcy Lancerów, własnie tych cywilnych to też specyficzna grupa natchniona duchem EVO, szkoda tylko że niby jedzie a jakoby w miejscu stało :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12Zorr, a jaki masz wzrost? Bo ja też jestem stosunkowo wysoki (184cm), ale w każdym samochodzi mam kierownicę maksymalnie w dół i od deski, a i tak mam ją za daleko od siebie (lubię mieć kółko blisko siebie...)
W poprzednim samochodzie miałem z ustawieniem siebie i kierownicy problem, w efekcie czego po ~1h prowadzenia bolał mnie bark a i kierownicę głównie trzymałem 1 ręką.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hotraincywilny Lancer nie jest taki rewelacyjny jeśli chodzi o osiągi
Zamieszczone przez hotrainNajbardziej rozwala mnie pięknie wyeksponowany tłumik w wersji hatchback.Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
g4cek, miałeś niefart... Ja znam człowieka, który kupił w salonie Corollę 1.4VVTI z gazem Vialle i pomimo 200.000km na liczniku silnik ma ten sam, oleju mu nie bierze. Ale fakt, co 15.000km sprawdza luzy zaworowe i na biezaco wymienia szklanki.
A jeśli nawet w takim Lancerze padnie po 100.000km, to pewnie do tego czasu zdąży zaoszczędzić na paliwie na remont/wymianę...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12g4cek, miałeś niefart... Ja znam człowieka, który kupił w salonie Corollę 1.4VVTI z gazem Vialle i pomimo 200.000km na liczniku silnik ma ten sam, oleju mu nie bierze. Ale fakt, co 15.000km sprawdza luzy zaworowe i na biezaco wymienia szklanki.
A jeśli nawet w takim Lancerze padnie po 100.000km, to pewnie do tego czasu zdąży zaoszczędzić na paliwie na remont/wymianę...
Z tego co wiem to silniki pod LPG w Lancerze są jakoś modyfikowane.
Komentarz
-
-
do momentu jak coś nie poleci, bo z tego co czytałem w paru miejscach ceny np. sprzęgła do Lancera są zaporowe[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
ja nikogo nie straszę tylko mówię fakty, toyotę corollę czy avensisa można było w 2004 roku kupić z gazem w salonie ale tylko przez krótki okres, toyota się zaraz z tego wycofała bo silniki padały. Poza tym jak ktoś co 15 tyś wymienia szklanki i przeprowadza regulację to jest bez sensu dla mnie. Po prostu japońskie silniki do gazu się nie nadają co innego silniki vw szczególnie 8v one są idealne do tego typu operacji, ile jeździ starych pasatów czy golfów na gazie. parasite, być może po modyfikacji silnik jest przeprogramowany i bardziej przystosowany do lpg i tym samym nie jest taki wadliwy
Komentarz
-
Komentarz